tiistai 27. heinäkuuta 2010

Elokuvailtoja

Olen tässä kevään ja kesän aikana saanut hamstrattua aikamoisen kasan leffoja (ja epäilemättä lisää tulee, olen jostain kumman syystä nyt innostunut näitä(kin) ostelemaan) ajatuksena että katson sitten joskus. Eli varmaankin viimeistään syksyllä, torjumaan syysmasennusta. Kyhjötän sohvan nurkassa jokin uusi ihana neule päällä, koiruudet kainalossa ja leffaeväänä suklaata tai (/ja) muuta herkkua. Hmm..ei se syksyn tulo ihan niin kamalaa taida ollakkaan.. Mutta onneksi (toivottavasti) siihen on kuitenkin vielä aikaa!


Elokuvat on ostettu periaatteella ostin kun halvalla sain, eli poistoja ja alennuksia. Osa on ihan vieraita, mutta toivottavasti kuitenkin katsottavia. Lähinnä romanttisia komedioita tai muuta hömppää kaikki :D Nuo Taru Sormusten Herrasta -elokuvat olen (tietenkin) nähnyt, mutta olen jo melko kauan ajatellut että jos ne halvalla jostain saan niin ostan talteen. Kyllä sen nyt ainakin pari kertaa vielä voi katsoa :D

Mutta nyt vielä kesä ja helteet jatkuu ja tv:n ääressä vietetty aika on minimaalinen, oikeastaan vain True Blood tulee katsottua ja satunnaisia elokuvia. Vuorotyö haittaa aika pahasti sarjojen seuraamista, mutta ainakin Greyn Anatomiaa pitää sitten taas seurata kun se jatkuu 1.9 ->

Hassua mutta en nyt edes muista mitä muita sarjoja olen seurannut ja jatkuuko ne mahdollisesti syksyllä :D Ja mitä lie uusia niitä on alkamassa.. Onko teillä jo kiikarissa mahdollisia uusia suosikkisarjoja tai mitä vanhoja suosikkeja on palaamassa ruutuun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti