torstai 5. elokuuta 2010

Himoshoppaajan retkahdus

Olen taas saanut hakea postipaketteja harva se päivä. Ihan kivaahan se on, mutta olin ajatellut että pitää vähentää ostelua. Ja ajattelen edelleen niin. Nyt kun kaikki toimitusta odottavat ovat tulleet yritän sitä uudelleen.

Mutta nyt nämä.

HenkkaMaukka lähetteli minulle tämmösiä.


Ja Ellos tämmösiä.

Elikkästä ei mitään ihmeellistä mutta silti niin kivoja :) Hennesiltä on vielä pari juttua tulossa, mutta olen vakaasti päättänyt etten enää käy laittamassa mitään uutta lisäystä sinne. Oikeesti, mulla on ollut koko kesän sieltä jotain tulossa. Tajusin sen eilen ja tuli hetkeksi aika epätodellinen olo. Oikeesti, tarvis sitä rahaa muuhunkin ;)

Näiden lisäksi olen hakenut pari muutakin pakettia, mutta niissä ei ollut minulle oikeestaan mitään. Jeppistä.

Lopuksi pakko hehkuttaa, enää pari viikkoa kesälomaan \o/ Lomapäiviähän minulle ehti kertyä huimat viisi, mutta onpahan edes jotain. Ja nämä ovat ihka ensimmäiset oikeat lomapäiväni, hih. Satakoon vaikka räntää, minä naatin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti