maanantai 22. elokuuta 2011

Snö of sweden

Olen jo jonnin aikaa ihastellut Snö of Swedenin koruja, sen kummemmin kuitenkaan ajattelematta että itselle sellaista hankkisin. Nyt se kuitenkin tuli. Mun pitää saada Snö of Swedenin koru. Jaa miksikö? En tiedä. Ehkä siksi kun ne on niin kauniita? Ja kun kaikilla muillakin on ;)


Kävin yövuoroissa selaamassa Snö of swedenin kuvaston läpi (löytyy täältä), ja löysin toinen toistaan ihanampia koruja, joista jokin tosiaan olisi ihana omistaa. Tässä muutama kaunis poiminta satojen korujen joukosta




Ja kuten kuvasta näkyy, tällä kertaa bongailin vain sormuksia ja korvakoruja. Toki kaula- ja rannekorujakin oli hurjan kauniita, mutta uusi sormus ja korvakorut ovat nyt ykköshankintana.

Haluaisin jonkin ison näyttävän sormuksen, ja välillä joitain ostelenkin mutta aina ne jäävät käyttämättä. Koska ovat liian isoja ja liian näyttäviä. Nämä tässä on mielestäni näyttäviä, mutta kuitenkin siroja, sellaisia joita saattaisin osata käyttääkin. Ja korvakoruissa mulla on nyt tosi pitkään ollut nappikausi menossa, mutta nyt olen alkanut haluta vähän enempi roikkuvia korviksia. Ei kuitenkaan liian suuria, vaan sellaisia joka tilanteeseen sopivia, myös töihin.

Joko teiltä löytyy oma Snö of Sweden -koru?

2 kommenttia:

  1. Hih, ollaanpa yllättävän samanlaisia! Olen nimittäin itsekin ihastunut Snö:n koruihin, mutta yhtäkään en vielä omista. Korvakoruina käytän nykyään melkein aina helminappeja (eri kokoisia) ja käsikorutkin ovat yleensä helmiä. Aionkin ostaa seuraavaksi itselleni valmistujaislahjaksi yhden tietyn Snö:n helmikaulakorun joka Stokkalla minua odottelee ;)

    VastaaPoista
  2. Ne on kyllä hurjan kauniita! Juuri laivalla ihastelin, mutten mitään vielä ostanut. Täytyy käydä katsomassa josko tuossa Sokoksessa olisi laajempi valikoima :)

    VastaaPoista