perjantai 18. marraskuuta 2011

Syksyn hankinnat

Tässä syksyn aikana on tullut hankittua jonkin verran täytettä vaatehuoneeseen. Tarkoitus oli esitellä näitä sitä mukaan kun ostelin, mutta miten se aina jääkin. Ja koska oon niin laiska kuvaamaan ostoksia, lainasin kuvat netistä kunkin nettisivuilta. Eihän niistä itseotetuista saa mitään selvääkään ;)

Mulle käy aika usein niin, että uudet vaatteet jäävät erinäisistä syistä käyttämättä, ei taida yhden käden sormet riittää jos sellaisia rupeaisin tuolta vaatehuoneesta laskemaan, mutta tämän syksyn hankinnoista voi jo nyt sanoa että niin ei tule käymään! Joten parempaan suuntaan ollaan menossa :)

Lindexistä olen ostanut Roosa -rannekorun lisäksi kaksi puseroa. Kovasti olen ihastunut tuohon vaaleaan puseroon, ja melkein tekisi mieli käydä ostamassa toisessakin värissä, mutta katsotaan nyt pystynkö luopua perus toppi-neuletakki -combosta ja ottaa nämä vähän "hienommat" vaatteet ihan arkikäyttöön. Molemmat puserot on kyllä jo päässeet ihmisten ilmoille, vaalea pari kertaa ja musta kerran..

McKinleyn veden- ja tuulenpitävä takki löytyi sattumalta Intersportista kun äidille oltiin takkia etsimässä. Musta villakangastakkihan mun piti täksi talveksi hankkia, mutta onhan tässä nyt ainakin väri mitä pitikin ;) Syksyn kylmissä aamuissa tämä ainakin on ollut ihan parasta, päällä ostosta lähtien lähes joka päivä, mutta paukkupakkasilla kyllä varmaan kaipaa lisävillapaitaa alle.

Myös Röhnisch:n huppari löytyi samaiselta ostosreissulta, Sokokselta. Ja muuten syksyn hankintahaaveista  toteutui tässä 1/5 . Huppari on takin tavoin ollut kovassa käytössä.

Hennesistä on tullut läjä perusvaatteita ja niiden joukossa pari haavelistallakin ollutta; musta neule (2/5) ja mustat housut (3/5?, en vielä tiedä täydellisyydestä ;) ). Kaikki paitsi kengät jo käytössä testattuja ja hyväksi todettuja, paitsi nuo housut jotka on sekä mustana ja harmaana.. Taisivat mokomat edullisella hinnallaan pistää pääni sekaisin, olisi pitänyt ottaa kokoa pienempänä tai jättää ostamatta, sillä olisihan se pitänyt tietää että alle kympin pöksyt lörpsähtävät käytössä lähes välittömästi. Hmph.

Ellokselta harmaa palmikkoneule, mustat shortsit ja pari puseroa sekä mekko kesäksi. Oon nyt jotenkin ihastunut noihin shortseihin sukkisten kaverina, niitä löytyy jo useammat kappaleet, vaikken oikein oo varma sopiiko ne mulle. Ville ei ainakaan lämpene yhtään :D Elloksenkin kaikki vaatteet mekkoa lukuunottamatta on olleet käytössä, joten ei hukkaostoksia täälläkään. Jes!

Omaksi ilokseni voin todeta että uutta laukkua en ole ostanut, enkä edes katsellut, sillä sellaiselle ei nyt todellakaan ole tarvetta. Jaksaisi edes vaihdella noita entisiä joskus käyttöön.. Myös kenkäostosten suhteen olen ollut melko maltillinen. Noiden Hennesin saappaitten lisäksi olen Anttilasta yhdet tilannut, mutta ne ei vielä ole tulleet, sitten on ne Tukholmasta ostetut kiilat ja kesällä Elloksen alesta mustat nilkkurit (jotka on muuten tosi veemäinen laittaa jalkaan, argh..) .

Pärjäisiköhän näillä jo talven yli? Saapa nähdä.. 
Kovasti on ainakin jäänyt kaivelemaan se musta villakangastakki.. ;)
  

8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja vaatteita kaikki ja yksi tuttu puserokin sieltä vilahti, joka löytyy myös omasta vaatekaapistani ;)

    Itse olen nyt hillinnyt itseni ja ajattelin vasta kun alet alkaa, niin laittaa taas tilausta henkkamaukalle :)

    VastaaPoista
  2. Heh, niinhän munkin piti.. :S Olis sata kertaa fiksumpaa niin, mut ens vuonna uusi yritys :D

    VastaaPoista
  3. Joo tosi kivoja vaatteita olet kyllä ostellut :) Mä oon sulle ihan kateellinen kun noin paljon uutta olet kotiuttanut, mä en ole raaskinut. Mulla ei ole talvikenkiäkään vielä...
    Aleja odotellessa ;)

    VastaaPoista
  4. Itsekin etsin mustaa villakangastakki tänä syksynä.Kunnes se tuli silmieni eteen muutama viikko sitten Vero Modassa ja se oli menoa sitten :)

    Ihan vinkiksi,se on noin puoleenväliin reittä pitkä,napeilla kiinni ja vyö,isohko kaulus ja on only merkkinen ;)

    VastaaPoista
  5. Janet: Minä kadehdin teitä jotka maltatte varttua niitä aleja, mullakin oli se tarkoituksena :S

    Anile: Takkisi kuulostaa juurikin siltä mitä omaltani haen! :D Itseasiassa alkuviikosta löysin Helsingin Onlysta mustan villakangastakin, joka olisi saattanut olla SE, mutta ei ollut kokoja :/ Eikä muista kaupoista samaa takkia löytynyt. Mutta juuri tulikin mieleen että onkohan missään nettikaupoissa Onlyn tuotteita myynnissä..hmm.. ;)

    VastaaPoista
  6. Mie olin kans haaveillu villakangastakista.

    Loppukesästä kirppikseltä löysin uuttavastaavassa kunnossa olevan pitkän, mustan villakangastakin alle kympillä.
    Oli pakko ottaa vaik syksystä ei ollu tietoakaan sillon mut kunha tulee pakkaset yms niin pääseepi takki käyttöön :)

    VastaaPoista
  7. Tosi hyvän löydön sitte kyllä teit! Mäkin kävin alkuviikosta kirpparilla mut ei sattunu kohalle takkia, eikä mitään muutakaan :S

    VastaaPoista