keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Kevään herkkuvärit

Keväällä tekee mieli heittää synkät värit kaapinperukoille ja vaihtaa tilalle iloisia, pirtsakoita värejä. Taino, minun tapauksessa ei mistään hurjasta väri-iloittelusta voi puhua, mutta vähän väriä sinne mustan keskelle ;)


Viimekesäinen lemppari koralli on edelleen mieluinen väri, ja nyt kevään kynnyksellä on tullut uusi väri-ihastus, keltainen! Myös kirkas oranssi on alkanut houkuttelemaan..


Ennestään ei vaatevalikoimasta löydy yht ainoota keltaista tai oranssia vaatekappaletta, mutta ehkä sinne sellaisiakin ilmestyy. Jotain pientä..

Hennesin valikoimasta löytyi kaikkea ihanaa näissä herkullisissa väreissä.
Näistä kaikki olisi oikein tervetulleita meille!
Olen himoinnut kirkkaita housuja jo tovin, ja sovitellutkin joitan, mutta tosiasia on että en kauhean kotoisaksi oloani sellaisissa tunne :D Joten melko vähäiselle käytölle jäisivät, ehkä jos jostain oikein edullisesti löytyisi niin voisin hankkia.

Minkä värinen teidän kevät on? 
(tai tulee olemaan, kai se on hyväksyttävä ettei ihan vielä ole kevät..)

11 kommenttia:

  1. Mä rakastan värejä! Ihan kaikkia. Mun värimaailmasta siis löytyy kaikkea, keväisin mielellään kaikkea kirkasta. Mutta harmikseni olen huomannut, että vaatekaappini sisältö alkaa pelottavasti menemään yksitoikkoiseksi värimaailmaltaan. Eli pitänee ostella lisää kaikkia ihania värejä :)

    VastaaPoista
  2. Havahduin itse samaan,väriä on saatavan. Aikaisempina vuosina keväisin olen tyytynyt tummansinineen ja merimieshenkeen mutta tänä keväänä repäisin ja tilasin jo hennesiltä oranssin laukun :D

    (ps. jos et vielä ollut kuullut niin nyt toimitukset ilman postikuluja ja kaikesta pois -10% vinkki vinkki ;))

    Elina

    VastaaPoista
  3. Janet: Olisi ihana osata/muistaa käyttää kunnolla värejä, ihan liian usein huomaa päällä olevan mustaa mustaa mustaa..

    Elina: No olen huomannut, nyt käydään kamppailua kannattaako mun edes alkaa tilaamaan mitään kun kumminkin mopo karkaa käsistä :D

    VastaaPoista
  4. Keltainen on kyllä haastava väri pukeutua, se kun ei kaikille sovi :) Tuo koralli on kyllä nätti, mukavan murrettu :)

    Minun kevät on varmaan valkoinen ja beige, niin kuin koko vuosi :D Mutta keväällä esim. kotia haluaa raikastaa mahdollisimman paljon ja valkoisellahan se onnistuu hyvin :)

    VastaaPoista
  5. Mun väri on aina vihreä ja etenkin lime! :D Nykyään kyllä myös turkoosi puskee kovasti kilpaan mukaan ja keltaisia paitojakin minulta löytyy :) Ennen pukeuduin melkein aina mustaan, kunnes löysin värit :)

    VastaaPoista
  6. Noora: Keltanen on kyllä kieltämättä aika hankala, mutta ehkä se pienenä määränä menee aluspaitana tms. vaikka naama olisikin vähän harmaa :D Ja tosiaan, myös kotiin tekisi mieli kaikkia ihania värejä hankkia!

    Heidi: Vihreä on kyllä kans semmonen väri jota multa ei vaatteista löydy, vaikka kiva väri muuten onkin. Turkoosi taasen, nam! :D

    VastaaPoista
  7. Mustaa, turkoosia ja fuksiaa (ja ehkä hitunen sitä keltaista) ;)

    VastaaPoista
  8. Tälle keväälle tekisi mieleni hankkia vielä pastellisävyisiä vaatteita. Mintunvihreää, vaaleaa roosaa, vaalean keltaista...

    VastaaPoista
  9. Karoliina: Kuulostaa hyvältä, turkoosi ja fuksia on ihania värejä!! :)

    Minka: Oh, minä oon unohtanu koko pastellit kun näistä kirkkaista oon nyt innostunu! Ihania nekin, toivottavasti ei kuitenkaan ihan kauheesti tuu ihanuuksia vastaan, tai muuten ehi kaikkia käyttämään :D

    VastaaPoista
  10. Juuri itsekin eilen ihastelin noita Hennesin kevätvärejä ja jotakin tarttui ostoskoriinkin mm. nuo oranssit pöksyt :) Innolla odottelen nyt, että miten istuvat!

    VastaaPoista
  11. Toivottavasti istuvat hyvin, on meinaan varmaan aika herkut! :)

    VastaaPoista