maanantai 23. heinäkuuta 2012

Viikon liikunnat

Ajattelin minäkin alkaa julkaisemaan viikon liikuntasaldon, jospa se vaikka motivoisi liikkumaan enempi, normaalisti kun saattaa mennä viikko tai vähän toistakin etten juuri evääni liikauta :S. Ja voin kyllä luvata että pelkkää viivaa tullaan täälläkin näkemään ;) 
Mutta tässäpä siis viime viikon liikunnat.. 

MA -
TI lenkki 30min
KE lenkki 30min
TO bodypump 1h, (nurmikon leikkuu 1h)
PE lenkki 45min
LA bodypump 1h
SU lenkki 45min

Enpä voi sanoa olevani kovin tyytyväinen tähän, mutta pakko tunnustaa että on tämä paljon enemmän kuin esim edellisellä viikolla. Tästä on hyvä jatkaa!

weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Kiva maisu, kun aloit tekemään näitä :) Mun mielestä näitä on kiva lukea ja saa jopa inspiraatiota toisen tavasta liikkua! Voi kun mäkin jaksaisin mennä pumppiim! oon sulle han kateellinen kun oot käynyt. Mulle jäi niin huonot muistot siitä, kun vedin itseni siellä ihan piippuun ja seuraavat kolme päivää olin ihan p.askana. Ehkä pitäs vaan rohkaistua ja mennä kokeilemaan uudelleen.

    Mutta innolla odottelen uusia liikuntapostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Innolla ja jännityksellä minäkin niitä odotan :D :D Jos jossain kohtaa "unohdan" niin saa muistutella ;)

      Bodypump on mun pitkäaikainen suosikki, just eilen tunnilla mietin et miks hitossa lopetin sen lähemmäs kaheksi vuodeksi, en siis käynyt yhelläkään tunnilla. Oiskohan sit tullu joku kyllästyminen, nyt pitäisi yrittää käydä muillakin lihaskuntotunneilla ettei käy samalla tavalla. Vaikka painot mulla pysyy minimaalisen pieninä kävin siellä sit vaikka kuin paljo :/

      Poista