torstai 19. joulukuuta 2013

No polskis

Muutama viikko sitten vietettiin ihana kylpyläviikonloppu Vantaalla Flamingossa. Perjantaina ihan hyvin mielin sanottiin Aatulle heipat ja lähdettiin tuulessa ja tuiskussa ajelemaan kohti Vantaata kera ystäväpariskunnan. Tosin matkalla piti laittaa kummille viestiä että mikäli ojaan ajetaan ja käy hassusti niin saa Aatun huollettavaksi ;D Perillä oltiin alkuillasta, käytiin syömässä ja keilaamassa, ja hyvissä ajoin oman huoneen rauhaan. Kävin vielä lämpöisessä kylvyssä ennen nukkumaan menoa, ja yönkin nukuin kuin tukki vain muutamalla heräämisellä ;) Lauantai alkoi tuhdilla aamupalalla (hotellireissujen parhautta!) ennenkuin suuntasimme Jumboon ostoksille. Tiimarissa oli kaikki puoleen hintaan joten sieltä tuli tehtyä vähän joulutilpehöörihankintoja, ja sitten tie veikin Lindexiin. Ota kolme maksa kaksi. Ja minähän otin ;) Aatun vaatevarasto siis karttui ihan kivasti, en vaan voinut vastustaa ihania värikkäitä kuoseja.

vihreä taitaa olla kevättalven väri ;)

Koko kasa ei sentään ole Aatulle, vaan pari juttua tuli tuliaisiksi kummipojalle.
Ihan itselleni tein yhden hankinnan, Inglotista luomivärin. Säälittävää ;)

Ostosten jälkeen vihdoinkin polskimaan, ensin muutama tunti span puolella kuumavesi- ja mineraalialtaissa lilluen, ja käytiinhän me "rannallakin" kirkasvalohoitoa ottamassa. Ihan en siitä vakuuttunut enkä millään olis malttanut olla koko 20 minuuttia hiljaa aloillaan... Hoitojakin oli tarkoitus ottaa mutta kun alkuviikosta niitä oltiin varaamassa niin jo myytiin eioota, ainakin viikkoa aikaisemmin olisi pitänyt varata. No, ei voi minkään. Span jälkeen vielä hetkeksi kylpylän puolelle hulluttelemaan, ihatykästyin siihen yhteen liukumäkeen aika kovasti :D Vaikka olikin vähän kovaa kyytiä, ja sain muistoksi mojovat mustelmat kun pyöriskelin siellä virran vietävänä miten sattuu.. Kyllä mussa vaan sen verran vielä lapsi asuu että ihan yhtälailla nautin siitä perus kylpylätouhusta kuin olosta siellä "aikuisten puolella" ;)

Polskuttelujen jälkeen kävimme huoneessa siistiytymässä ja jo olikin hiimunen nälkä ja kello ties mitä -syömään. Syömisen jälkeen nappasimme respasta Aliaksen mukaan ja vietimme loppuillan pelaten :D (Täytyy muuten mainita että me Villen kanssa voitettiin ;) ) Eli näin hurjan hurja reissu meillä oli. Sunnuntaina vielä aamupalat napaan, tavaroiden pakkaus ja kotimatkalle - Ikean kautta. Pojat antoi meille 20 minuuttia aikaa Ikeaan, vähän reilussa puolessa tunnissa me se suhattiin läpi. Aika hyvä etten sanois. Aatulle hain vähän lisää lusikoita ja lautasia, ja tuli sieltä sitten muutama kehyskin ostettua.

Kotona odotti iloinen poika, jonka viikonloppu oli niin ikään mennyt hyvin mummon ja papan kanssa ♥  Ja joka pääsee yökylähoitoon seuraavan kerran ehkä ensi talvena ;)

Muiskis ♥ Ja rillit solmuun.

Loppuun pieni tunnustus. Otan hotellista aina mukaan kaikki mikä "irti lähtee", eli ne minijutut jotka huoneeseen on yöpyjille tuotu. En kai ole ainoa? :D Näin söpöjä tuotteita oli tällä kertaa tarjolla ;)

1. Voi, teillä on varmasti ollut ihana minireissu :) Meillä on kans piakkoin tyttöjen retki tuonne Flamingo Spahan ja edelliskerrasta opittuna, hoidot todellakin varataan etukäteen! Meillekin meinasivat myydä eioota viimeksi, mutta kummasti sit mahduttiinkin :D
    Hyvä maisuu, luomivärejä ;P Ja ihania juttuja Aatulle.
    Mä kyllä varmasti myös ottaisin hotellista putelit mukaan, jos joskus sellaiseen pääsisin. Enpä ole ollut kuin kerran elämässäni lapsena, kun olimme viikon Turkissa. Siinä mun hotelli elämä. Olis kiva mennä, kun kaikki hehkuttaa.

1. No mekin käytiin vielä paikan päällä sit kysymässä, yksittäisiä aikoja ois ollu ja sit aika myöhään illalla ni ei viittitty sit mennä. Ens kerralla sitten hyvissä ajoin, mikäli mitään ens kertaa koskaan tulee :D
      Oon nyt jopa muutaman kerran noita luomivärejä ehtinyt käyttää, yleensä tuppaa jäämään sinne laatikon pohjalle :D :D