keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Herkullista luonnonkosmetiikkaa

Luonnonkosmetiikasta mulle tulee ensimmäisenä mieleen vihreä ja yrttinen, myös mitä tulee niiden tuoksuihin. Eikä se ole kovin mieluinen tuoksu meikäläisen nenään, joten vaikka mielenkiintoa löytyisi niin kovinkaan aktiivisesti en ole luonnonkosmetiikkaan yrittänyt tutustua peläten (kalliita) huteja. Mutta nyt olen törmännyt merkkiin, jonka tuoksut on jotain ihan muuta. Mossa. Herkullista!


Ostin ensimmäisellä kerralla nämä kolme; puhdistusvaahdon, yövoiteen ja miselliveden. Nam. Ja vaikkei nämä vielä vakituisessa käytössä olekaan niin pakko oli kokeilla ja muutaman käytön perusteella olen tykännyt, muutenkin kuin vain tuoksusta (valkoherukkaputsaria tekisi mieli maistaa, mulla tulee tuoksusta ihan mieleen sitruunaleivoksen täyte). Joten kun käytössäolleen kasvoveden pohja alkoi häämöttää, eikä varastoista yllättäen löytynytkään uutta, ostin näitä lisää vielä kasvoveden. 

Luonnonkosmetiikaksi ovat vieläpä edullisia. Ja vinkkinä niille jotka eivät ole huomanneet, niin myynnissä myös Prismassa ja vielä edullisemmin kuin esim Sokoksessa! Harmi vaan että ainakaan täällä meidän Prismassa ei ole kuin kahta sorttia.

Prismasta muuten löytyy myös kotimaista Flow- luonnonkosmetiikkamerkkiä muutaman tuotteen verran. Itse ostin sheavoita, mutta en oikein tiedä kuinka sitä pitäisi käyttää kun on niin pirun kovaa siellä purkissa :D. Tähän asti olen kynsineni kaivanut mutta ei jotenkaan tunnu kivalta :S Vinkkejä otetaan vastaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti